Another place, another time..

Såå det vart ju utgång igår då.. Vi drog till the gay 80´s men njae, musiken var då verkligen ingen höjdare, man kunde ju tro att de skulle vara bra musik men men.. Vi träffade iaf ett gäng med härliga typer som vi drog vidare med när det stängde.. Då skulle vi till berns men det var ju också stängt.. Så vi beslöt oss för Spyan (Spy Bar) Väl där är de ju ingen av dom som vill gå in förutom jag, då var dom trötta å ville hem å sova.. Så två som jag hade lärt känna tidigare hade gått in så jag tänkte att jag letar upp dom.. Fick gå in gratis hihi.. :P  Träffade en helt skön typ från The big Apple, New York.
Nånå,, jag är fortfarande rätt trött å bakis så jag ska nog lägga mig på soffan ett tag å vänta på att Darling Johan ska komma hem från sina nattliga äventyr.. :D

Kommentarer :

#1: Faster Ankan

Å synd att allt var stängt.Blev lite orolig då jag läste Nsd på nätet Bilolycka Porjus rattfylla.Sov nu en stund ska fixa frukost till min piga.

skriven
#2: Faster igen

Glömde s et kolla min blogg när du orkar:)

skriven

Kommentera inlägget här :