Om jag kan välja fritt

I inredning så skulle jag ha en massa mysiga små skrymslen och vrår där man kan hänga. 
En mysig fåtölj och en härlig varm pläd att gosa in sig i och massor med bra böcker i en snygg hylla skulle få bli den första platsen, vilket också är något jag planerar och fixa så småningom när det är renoveringsdags i just det rummet. 
Här är några bilder på vad jag kan tänka mig. 
 
Amelia fåtöljZiggy hyllaStay warm pläd
 
Jag älskar färg och när saker sticker ut, att allt bara ska vara tråkigt det är inte riktigt min grej. 
Det ska kännas varmt och hemtrevligt, vi håller på att fixa i huset ett rum i taget så det tar sig sakta men säkert. 
Några andra fina saker jag hittat som jag gärna skulle ha är dessa
 
Pupillow Velvet SittpuffBox wall förvaringslåda
Pfffh puffNarvik matbord
 
 
 
Vill du hitta fler snygga möbler och inredningsdetaljer så kika in på denna sida 
https://www.brainnemobler.se/
 
 
Sponsrat inlägg genom blogvertiser

Kommentera inlägget här :