Samtalen som saknas

Mamma... Jag tänkte ringa dig idag, igen! Så många gånger som jag tänkt ringa dig den senaste månaden, och så många gånger som jag kommit på att det inte går.....
Det är dig jag alltid brukar ringa när jag är på väg hem från jobb eller från möten. Och nu finns du inte där och kan prata med mig dom stunderna. Det känns hopplöst tomt. 
Alllt de där vardagliga snacket, och allt jag brukar berätta om Saga, vad hon har hittat på och vad hon kommit med för påståenden om saker och ting. 
 
Jag vet att du finns med mig vart jag än går, både du och pappa. <3
Men tomt är det.....

Kommentarer :

#1: Jessica

Förstår dig.. Har varit nära flera gånger själv att skriva till henne på messenger.. Brukade skicka bilder, filmer och uppdateringar om Melvin.. Och lika ledsamt är det varje gång man inser att det "inte kommer vara någon i andra änden".. Men som du säger, hon är med oss ändå, från ovan! Hon ser, hör och känner.. Utan att vi behöver säga något ❤️❤️❤️

skriven

Kommentera inlägget här :