Måndagen mot nya mål

Idag började jag dagen med att springa på löpband en stund och sen lyfte jag lite vikter i bästa källaren. Jag har ett nytt mål, jag älskar mål egentligen. Att sträva mot någonting och veta att man tillslut kommer fram till det. Det ger en pepp och energi. 
Men målet då, det är Wild West Run 1 september i Boden. Ett OCR lopp där du både får springa och ta dig över hinder. Så nu är mitt mål att fixa det loppet. Och på vägen dit kommer jag se till att ha lite olika delmål. Dom är dock inte helt bestämda ännu. 
Jag är ambassadör för ett märke som heter Just strong. Kika in på www.juststrong.com grymma träningskläder. Använd koden SANERIKSS10 så får du 10% rabatt :)
Hursomhelst, upplägget på gymet kommer vara löpbandet för att bättra på min löpning. Idag gick jag 5 minuter i snabb takt sen joggade jag 10 minuter och ökade tempot lite efter 5. Det är uppvärmning å sen kör jag lite blandat vikter å maskiner med mera. 2 gånger i veckan är planen. Samt att jag är på gruppträning (minst ett pass/v), vilket kan vara lite olika alternativ beroende på vad som passar bäst in tidsmässigt den veckan. 
Å med det känner jag mig riktigt nöjd. När det blir lite varmare ute så ska jag börja springa utomhus också. Men det kommer senare. :) 
När jag köpte min nya telefon fick jag trådlösa hörlurar på köpet. Perfekta att ha på gymet 👌🏼
Efter gymet åkte jag och hämtade Grim då Marcus vabat med han idag. Snörde ihop havregrynsgröt med kanel och diverse fröer, är så stolt över mig själv att jag lyckats med gröten. Jag har alltså avskytt gröt (!)

Sen har resten av dagen bestått av plugg å mer plugg typ. Fram till kl 16 för då checkade jag in på jobbet där jag blir till imorgon. Då är det en helt nya dag med nya möjligheter. 

God natt önskar den effektiva superwoman. :) 











Kommentera inlägget här :