det här med att blogga...

Ibland finner jag det väldigt rogivande och skönt för att få ur sig saker och ting leda det ibland kan bli en stress över att man måste hinna det. Just nu bloggar jag lite sporadiskt då och då när jag känner för det. Det går i perioder verkligen. Men så får det också vara. Det ska ju vara kul att blogga och det är något jag tycker om att göra. Att läsa andras bloggar har jag inte gjort på länge men nu laddade jag ner bloglovin så hit me med din bästa blogg att följa :) spelar ingen roll vad dom handlar om egentligen bara den är intressant :) 

Just nu är jag på mitt extrajobb jag har som personlig assistent. Ett mycket roligt jobb jag haft nu i mer än ett år, perfekt att ha på sidan av mina studier då jag oftast jobbar sovande jour nätter. Vilket innebär att jag har dagarna till att plugga. Skolan är slut i juni och då börjar en ny era som beteendevetare. Det ska bli spännande.!
Hoppas alla har en trevlig söndag! 

Bjuder på en bild på mig själv :) 

Kommentera inlägget här :