När en går till gymet...

Imorse efter mitt nattjobbande så drog jag iväg på gymet. Gjorde uppvärmning med å svingade en kettelbell fram och tillbaka. Sen träffade jag på J som också nyss hade kommit dit, så jag hakade helt sonika på hennes pass. Vilket vart ben å jag hade planerat rygg/axlar typ. 

Hur som helst, jag är en sån person som vet att jag har massor med benmuskler men som inte gillar att träna ben för jag tycker det är jobbigt och när jag väl gör det så blir det typ lite enkelt å helst inga vikter. 

Idag vart de bra vibrationer i benen kan man säga. Å jag chockade mig mig själv litegrann oxå....
Jag som aldrig gör knäböj tog 50kg.
Sen körde vi hacksquat där vikten vart 100kg jämt. 
Så avslutade vi med benpress vilket jag brukar köra de få gånger jag kör ben fast utan vikt! Nu damma vi på med 80kg å det gav faktiskt bra vibrationer i låren. Imorgon kommer jag inte kunna gå och kul hade jag på köpet. :) 







Kommentera inlägget här :