en träningsvecka

när hela världen kretsar kring träning just nu... 
Igår insåg jag att jag kommer träna 4-5 pass i veckan när jag försökte lägga upp de på nå bra sätt. Sen vet jag ju själv att det inte alltid kommer bli så många pass och målet för mig är egentligen bara att komma igång igen. Men ungefär så här kommer min träningsvecka se ut:
Måndag: Gym - helkropp
Tisdag: Gruppträning - Kalix kommun kör ett lunchpass varje tisdag där det är lite olika gruppträningsformer så det kan bli lite vad som :) 
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Gruppträning - Zumba (love it, man får som släppa loss helt)
Fredag: Gym - helkropp
Lördag: Vilodag
Söndag: Gruppträning - Yoga eller vilodag. 
Jag är gärna på gymet från morgonsidan så man får energi till resten av dagen. Tisdagarna och torsdagarna är lunchpass. Yogan är ett kvällspass vilket är rätt skönt så man kan koppla av efter en hel vecka. Sen är de så att jag ibland jobbar eller så har jag Saga på söndagar så då kan de få bli nå hemmayoga. :) 
Men detta är min plan nu iallafall och planer är alltid bra att ha :)

Åker till Sundsvall nästa vecka till skolan så tänkte plocka med mig träningskläderna iallafall för de finns ett gym rätt nära där vi ska bo, så får vi se om det blir lite träning där också :) men är både skönt och kul att vara igång igen. Det är dessutom bara massor med hälsofördelar att träna. Idag är jag på.jobbet till 17, sen åker jag på yogan direkt. 

Trevlig söndag på er å namaste ;) 



Kommentera inlägget här :