livet börjar när du inser att du bara har ett

1 oktober bestämde jag mig för att ta tag i min träning igen, detta för att jag vet att jag mår bra av det och dessutom så är det som terapi för kropp och knopp. En halv månad har gått, jag har promenerat, varit på yoga, gympa och cirkelträning som alla är grupp pass på Nova/TC där jag tränar. Igår var jag dessutom i gymet som jag gillar så mycket. Fick en ny introduktion, lite nya och gamla övningar som jag ska köra i helkroppspass. Då det ibland är varierande hur ofta jag är iväg till gymet så valde vi helkroppspass för då gör det dessutom inget om man skulle missa något. Sen har jag diverse tilläggsövningar som man kan göra vid varje pass. Imorgon skulle jag egentligen på zumba som är så superkul men vi ska iväg å hämta hö till kaniner så zumban får bli nästa vecka :) 

Idag har jag laddat hem en app med stretchövningar som jag tänkte göra några gånger i veckan hemma eller efter träningen. Det var alla möjliga för olika tillfällen och att stretcha är viktigt för alla muskler. 

Började idag med sleepy time stretching. Skönt att få sträcka ut kroppen innan läggdags. 

Jag är installerad på jobbet inatt så nu tänker jag krypa ner under täcket och läsa en av mina "sommarböcker" (böcker som jag beställde i somras med tron att jag skulle hinna läsa dom under sommaren). 

God natt på er! 

Kommentera inlägget här :