Ett helt vanligt måndagsinlägg

Det är måndagkväll och jag shoppade blommor åt mig själv på Buketten idag, alldeles underbara fina gerberor.
 
 
Har till och med införskaffat mig ett nytt vardagsrumsbord idag! Kors i taket, jag som levt utan ett i flera månader. Saga lär bli förvånad när hon kommer imorgon. Nu behöver jag bara fixa mig en större tv också, måla om i vardagsrummet och fixa lite men det får bli senare projekt! Först och främst ska jag få ordning på mitt kontor som det är kaos i men som sakta börjar tömmas. Sen ska det tapetseras å fixas :) 
 
Jag bloggar alldeles för sällan nu för tiden, jag är dock mer aktiv på instagram: @popcornsandra
Ibland saknar jag bloggen och att skriva av mig, men då kommer ju stunder då jag gör det också, då låter jag fingrarna flyga över tangentbordet och ut kommer det som kommer. Ungefär som idag, fast idag blir det bara ett helt vanligt inlägg, fast det är väl inte fel det heller. 
 
Snart kan jag iallafall titulera mig som ensam husägare och jag känner mig lycklig. Känns som att jag för en gångs skull har livet på min sida! Trots sjukt många motgångar, jämmer och elände de senaste åren så är jag jäkligt glad och optimistisk. Det är lixom jag! 
 
Hoppas ni har en trevlig måndagskväll! 
Vi hörs!

Kommentera inlägget här :